گلدن تایم یعنی زمان طلایی . مفهومی که ما پزشکان ، در طول دوران طبابتمان همیشه با آن سر و کار داریم .

واژه گلدن تایم را از این جهت انتخاب کردم که کتابهای گلدن تایم برای شما زمان می خرند چرا که کتاب پیش رو ، کتابی است که سعی کرده با قلمی روان و یکدست ، ذهن شما را به آرامش و تسلطی چند برابر روی مطالب امتحانی دعوت کند .

غالبا این مهم ، تنها با مطالعه حجم زیادی از کتابهای تست موجود در بازار نشر پزشکی رقم می خورد و نکته چالش برانگیز این جا است که اغلب کتابهای تست موجود ، از قلمی یک دست و هماهنگ برخوردار نیستند و شما مجبورید برای مرور تستهای سالهای گذشته ، از چند ناشر ، کتابهای متعددی را تهیه و مرور کنید که این موضوع هم هزینه بر می باشد و هم زمان زیادی را از شما می گیرد ولی قاطعانه و بدون اغراق به شما این اطمینان را می دهم که مجموعه کتابهای تست گلدن تایم ، یک بانک جامع تست با هدف آمادگی برای آزمون های پذیرش دستیاری و پره انترنی می باشد که پاسخگوی همه نیازهای تست زنی شما خواهد بود .

در حقیقت ، این مجموعه شامل آرشیوی کامل از سوالات دستیاری و پره انترنی سالهای 1393 الی 1398 کلیه قطبهای کشوری به همراه تستهای ارتقاء و بورد تخصصی رشته داخلی سالهای 1397 و 1398 همراه با پاسخ کاملا تشریحی و تحلیلی و طبقه بندی شده بر اساس فصول امتحانی می باشد .

شما در قالب یک کتاب ، همه تستهای استاندارد مورد نیازتان را در اختیار دارید که هم مطالعه آن سریع تر می شود و هم مرور آن زمان کمتری را از شما می گیرد .

در پایان امیدوارم ، مطالعه این کتاب که حاصل زحمات چندین ماهه و بهره گیری از تجربیات 9 سال کار مداوم در امر چاپ و نشر کتاب در حوزه آزمونهای تخصصی پزشکی اینجانب می باشد ، برایتان مفید بوده و شما را در رسیدن به هدفتان که بدون شک قبولی در رشته دلخواهتان می باشد ، همراهی نماید .

در پناه خدا باشید ان شاء ا…

کیوان رضوانی

طبیب عمومی و مدیرمسئول انتشارات گزینه پارسیان طب